خبرنگار افتخاری
طنین یاس
صبح زاگرس
دوره آموزش مجازی شهید آوینی
دانا
10. تير 1396 - 14:39
مدیرعامل سازمان سیما ، منظروفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : براساس داده های آماری طی ده روز گذشته 370 هزارنفرمسافر وگردشگر در بوستان های این شهرگردشگری اسکان یافتند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زنان کهگیلویه وبویراحمد ایل بانو،فرشاد صادقی در جمع خبرنگاران در تشریح چگونگی خدمات رسانی به مسافران و گردشگران درموج اول سفرهای تابستانی به یاسوج بیان کرد:  این تعداد مسافردر بوستانهای شهری، ساحلی، مهرورزی، ولایت، چشمه نباتی، بانوان و آبشار یاسوج اسکان یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.
وی دلیل این میزان افزایش را احداث بوستانهای جدید و تدابیر حکیمانه ومدبرانه مدیریت شهری یاسوج در پاسخگویی مطلوب به مسافران و گردشگران دانست و افزود: بوستان ولایت وبانوان نقش مهمی در اسکان مسافران و گردشگران داشته به گونه ای که سرریز مسافران آبشار دراین بوستان ها اسکان یافتند.

رکورد اسکان مسافران در پارک آبشار یاسوج شکسته شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت: براساس داده های آماری برای نخستین بار رکورد اسکان مسافر در روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته در آبشار یاسوج شکسته شده است .
وی افزود : دراین روزها ضریب اسکان پارک آبشار صد درصد شده  به طوری که در آبشاریاسوج  هرشب بیش از هفت هزار نفر مسافراسکان یافتند.

صادقی تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه هفته گذشته به دلیل افزایش شمار مسافران و گردشگران به گونه ای شد که دیگر امکان پاسخگویی برای اسکان مسافران فراهم نبود.

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : بررسیها نشان می دهد 80 درصد مسافران و گردشگران از استانهای همجوار به یاسوج سفر کردند .
وی اظهار داشت : بیشتر این مسافران از اصفهان ، یزد ، خوزستان ، بوشهر و فارس بودند که یاسوج را برای گذران اوقات  فراغت خود انتخاب کرده بودند .
صادقی افزود : این مسافران از یک تا سه روز در پارک آبشار ودیگر پارک های شهری یاسوج اسکان یافتند.

رضایت مسافران و گردشگران از عملکرد مدیران حوزه شهری

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : براساس نظرسنجی های میدانی وچهره به چهره ، مسافران و گردشگران از عملکرد مدیران حوزه شهری و سازمان سیما ومنظرشهری  صد درصد رضایت داشتند با توجه به اینکه  رضایت مسافران  با همدلی ، همکاری ، پشتکار ، برنامه ریزی ، نیازسنجی ، دوراندیشی ، همکاری بین بخشی و تلاش  همکاران حوزه شهری  محقق شده است.
وی گفت : امسال مقوله اسکان و دریافت عوارض ورودی توسط کارشناسان سازمان سیما ، منظر وفضای سبز شهری مدیریت شده است  به گونه ای که  دربحث ورودی آبشار یاسوج هیچگونه افزایش قیمتی داده نشده و مدیریت آن را  سازمان سیما و منظر برعهده گرفت که این مهم رضایت مسافران را به دنبال داشته است.

وی تاکید کرد : در سال گذشته فعالیت بخش خصوصی در پارک آبشار اعتراض مسافران و گردشگران را به همراه داشته است که بر این اساس پرسنل آموزش دیده در مجموعه پارک آبشار بکار گرفته شده که با نهایت احترام و تکریم با مسافران برخورد شد که این خود موجبات رضایت آنان را فراهم کرده است.

صادقی ادامه داد:  به منظور تامین زیرساخت های بهداشتی 42 چشمه سرویس بهداشتی در پارکها ایجاد شده و 42 سرویس نیزدر دست ساخت است  هم چنین سرویس های بهداشتی در روزچندین نوبت شستشو وسرویس دهی شده است.

ورودی مسافران به پارکهای یاسوج دو برابر اسکان گزارش شد

مدیرعا مل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : داده های آماری نشان می دهد برای نخستین بار ورود مسافران به پارک های یاسوج دو برابر میزان اسکان آن گزارش شده است .
وی افزود : طی این مدت 700 هزار نفر به منظور بهره مندی و حضوردر محافل خانوادگی به بوستانهای شهری یاسوج وارد شدند که می توان گفت: توسعه بوستانها وتامین زیرساخت های نشاط وشادابی از جمله دلایل این افزایش است.

صادقی در خصوص توقفگاه ها ( پارکینگ ) افزود : در همه بوستانها ، پارکینگ به اندازه کافی ایجاد شده و از این حیث  مشکلی وجود نداشت.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری شهرداری یاسوج گفت : به منظور حفظ بهداشت عمومی شهری کار جمع آوری زباله ها در بوستانها به ویژه پارک آبشار روزانه سه نوبت انجام شده است که  250 مخزن جمع آوری زباله جدید در بوستانها نصب شده و هرروز چند نوبت زباله ریخته شده به آن تخلیه شده است.
وی اظهار کرد: درهمین راستا به مسافران وارد شده به بوستانها کیسه زباله داده می شد تا زباله تولیدی خود را در کیسه های مخصوص ریخته وتحویل دهند.

صادقی گفت : اسکان مسافران تابستانی تا اول مهرماه 96 همچنان ادامه دارد که  برای اسکان مسافران و تامین کلیه نیازهای آنان برنامه ریزی شده و دغدغه خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نظرسنجی

ایا از عملکرد مدیرکل امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد راضی هستید؟

تازه ترین مطالب